Часті запитання
Чи є гарантія на ремонтні послуги?
Ми відповідаємо за якість своєї роботи, тому надаємо гарантію до 6 місяців на ремонтні послуги.

Тому, якщо раптом після ремонту техніки щось пішло не так або у тебе з'явилися якісь сумніви, відразу ж звертайся до нас — ми все перевіримо і, якщо буде потрібно, виправимо.

Але, виходячи з нашого досвіду, повторні звернення трапляються вкрай рідко, так як ми завжди робимо все максимально якісно і на совість.

Що означає послуга "Підмінний телефон"
Ми розуміємо, як важливо завжди залишатись на зв'язку. Тому для вашої зручності ми пропонуємо послугу "підмінний телефон". Це означає, що на час ремонту вашого телефону, ми надаємо свій.
Як дізнатись точну ціну на ремонт мого пристрою?
Ви можете переглянути ціну на нашому сайті, або уточнити ціну в нашого менеджера на сайті.

Часто, складно одразу сказати точну ціну ремонту:

  • У разі заміни комплектуючих (дисплей, динамік та інше) враховується їх вартість.
  • Якщо невідома причина поломки - ціна ремонту може бути різною і залежить від причини несправності (наприклад, телефон не включається - причиною тому може бути збій прошивки, непрацездатність акумулятора, вихід з ладу контролера і т.д.);
  • Виявлення в процесі ремонту нових несправностей (наприклад, при заміні розбитого екрану виявилося, що пошкоджений шлейф динаміка та інше).

Актуальні ціни краще уточнювати по телефону або задати питання на сайті.
При цьому прохання уточнити модель пристрою і передбачувану несправність.

Якщо вам пропонуюсь підозріло дешевий ремонт, поцікавтесь якої якості запчастини використовуюсь майстри.
Як замовити кур'єрську доставку?
Ви можете заповнити форму і наш менеджер зв'яжеться з вами, щоб уточнити всі деталі
Які види техніки можна у Вас відремонтувати по гарантії і на платній основі?
Ми можемо відремонтувати по гарантії техніку, яку ви купували у нас. Також, ми надаємо гарантію на всі види робіт в нашому сервісному центрі.

Всю техніку, яка не попадає у розділ гарантійної можна відремонтувати на платній основі.
Чи можливий терміновий ремонт телефону?
Так, терміновий ремонт телефону можливий.
Ця послуга оплачується за терміновим тарифом. +10% до ціни у прайсі.
Які документи потрібні для того, щоб забрати телефон з ремонту?
Потрібно мати з собою квитанцію, яку видають при прийомі пристрою.

Якщо ви загубили квитанцію потрібен документ, що посвідчує особу, щоб відновити квитанцію.
Ви використовуєте оригінальні запасні частини для ремонту техніки?
Так, ми використовуємо оригінальні деталі в ремонті.

Якщо оригінальні вже не випускають або клієнт наполягає, ми можемо використовувати максимально якісні замінники для ремонту техніки.
Несправність в ході діагностики не виявлено. Що робити?
На жаль, бувають плаваючі несправності, які важко виявити за короткий час.

У таких випадках доцільно записати демонстрацію несправності на відео і надати її співробітникам Сервісу.
Який графік роботи Сервісного центру?
Графік роботи З 11:00 і до 20:00.*
Але часто ми працюємо довше, до останнього клієнта.

Якщо у вас не виходить прийти у зазначені години, завжди на допомогу прийде кур'єр або таксі.
Для нас не має безвихідних ситуацій, завжди можна домовитися.

*детальніше дивіться на нашому сайті
Чи є можливість оплати банківською картою?
Так, ви можете оплачувати будь-яким зручним для вас способом.
Тріснув екран. Чи можна здійснити заміну лише тріснутого скла без заміни всього дисплею?
Це залежить від характеру пошкодження дисплею.

В більшості випадків, можливо замінити тільки скло і залишити ваш оригінальній дисплей.
Які терміни поставок запасних частин до телефону, якщо вони відсутні у вас на складі?
Терміни поставки запчастин складають до 2-х днів. Це залежить від наявності їх на складі виробника.

Як правило, запчастини доставляють в день замовлення.

Тривалі терміни ремонту пов'язані з відсутністю деталей у виробника.
Я загубив квитанцію, по якій здавав в ремонт техніку. Що робити?
Ми миттєво відновимо квитанцію, вам тільки потрібен документ, що посвідчує вашу особу.
Чи може хтось інший забрати мій гаджет після ремонту?
Так, з вашою квитанцією може забрати гаджет з ремонту будь-хто.
Вам потрібно лише попередити нас.
Чи можна купити запасні частини без ремонту?
Так, можна купити будь-які запасні частини без ремонту.
Що краще, "переклеїти" дисплей чи замінити на новий?
Краще розглядати кожен випадок індивідуально, немає однозначної відповіді.

Найкраще - це замінити дисплей на новий, оригінальний.

Ми розуміємо, що це не завжди фінансово виправдано і в більшості випадків можна переклеювати розбите скло.
Чи можна встановити запасні частини, які клієнт принесе сам?
Так, можна встановити ваші запасні частини.

Але ми не можемо надати гарантію на ваші запчастини.
Чи можете ви перекачати дані з одного телефону на інший?
Так, ми можемо скопіювати, зберегти або перекинути дані з одного телефону на інший.
Як продовжити час роботи акумулятора?
В ідеалі знайти причину швидкого розряду батареї.
Звісно, це можна зробити в нашому сервісному центрі.

Проблема може бути програмна (якийсь процес в телефоні) або фізична (проблема з акумулятором або контролером живлення).

Також ви можете самостійно спробувати:
-Використовуйте режим енергозбереження.
-Вимкніть Wi-Fi, Bluetooth, GPS, NFC, мобільні дані, коли Ви їх не використовуєте. -Налаштуйте яскравість екрану.
-Встановіть мінімальний час роботи екрану.
-Вимкніть автоматичну синхронізацію даних.
Як я дізнаюся, що ремонт зроблений і моя техніка готова до видачі з ремонту?
На нашому сайті можна перевірити на якому етапі знаходиться ремонт.

Для цього потрібно просто ввести номер вашого телефону.
Made on
Tilda